Hallsjö Nyhem

Renovering - Inredning - Känsla

15 Oktober 2011

Publicerad 2011-10-15 12:00:01 i Allmänt,

Nu är vi här igen, äntligen!

Rickard tog bussen till Linköping igår morse för att vara med när en vän till honom disputerade. Jag fick tyvär inte ledigt från jobbet så jag kunde inte närvara vid disputationen. Själv jobbade jag till 15.00 och tog sen bilen ner till Linköping för att i alla fall få vara med och fira den nyblivna Dr. på kvällen, min första disputationsfest!

Efter en jättetrevlig fest med mycket god mat och fina tal så satte vi oss i bilen för att fortsätta ner till Hallsjö. Jag var otroligt trött och inget vidare sällskap till Rickard som var duktig och körde. Vi kom iaf fram välbehållna vi 01.00 inatt!

Nu njuter vi av att bara vara och hämtar nya krafter från våran oas!
Strax ska vi äta lunch hos min svärfar med fru, annars är helgen oplanerad!

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Postat av: Carling.

Publicerad 2011-10-16 18:34:29

Låter som ett skönt att spendera sin helg min älskade vän! Hoppas oasen levererade ett ton energi!! :) Puss

Postat av: Denise Holmsten♥

Publicerad 2011-10-20 20:25:17

vilket fint hus! ser jätte mysigt ut! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hallsjö Nyhem 316

Vi renoverar, loppisfyndar, går på auktioner, inreder efter bästa förmåga, fotar och pysslar i trädgården.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela