Hallsjö Nyhem

Renovering - Inredning - Känsla

Ny design!

Publicerad 2014-03-11 11:51:00 i Allmänt, Hallen,

Med ny design och ny inspiration tar vi nya tag med bloggen om vårt hus i Hallsjö!
 
Det har hunnit hända en hel del sen det senaste inlägget skrevs i oktober 2011, så det finns mycket att visa er. Har länge vart sugen på att börja blogga om huset igen men inte riktgit vetat hur. Nu tror jag att jag har en idé men vi får se längst vägen vart det leder. Det är svårt att få kontinuitet när det kan gå månader mellan våra visiter i huset. Men jag ska göra mitt bästa för att fånga ert intresse.
 
Välkomna hem till oss!
 
En liten smygtitt på hallen som jag skrev om nedan, det blev Nyckelviken!

Kommentarer

Postat av: Jenny/svägis

Publicerad 2014-03-11 20:08:16

Vad FINT ni fått!

Svar: Tack svägis! <3
Hallsjö Nyhem 316

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hallsjö Nyhem 316

Vi renoverar, loppisfyndar, går på auktioner, inreder efter bästa förmåga, fotar och pysslar i trädgården.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela