Hallsjö Nyhem

Renovering - Inredning - Känsla

Säkerhet

Publicerad 2014-03-17 08:14:34 i Allmänt, Detaljer, Hallen,

Viktigt med säkerhet, men det får gärna vara snyggt också! 
 
I hallen hänger strategiskt både en brandsläckare och en brandfilt. Det är alltid viktigt med säkerhet, såklart, men om man gillar inredning så är brandsläckningsmaterial inget man hurrar över direkt. Det passar sällan in utan får hellre stå undangömt i en garderob, där det inte alls gör samma nytta. Meningen är ju att det ska vara synligt och lättillgängligt. Men på senare år har även dessa produkter utformats för att falla oss inredningsintresserade i smaken, och vad är bättre än vitt? Brandsläckaren och brandfilten hittade vi i en vanlig ICA Maxi butik, men jag vet att dom säljs lite överallt. 
 
Snyggt och funktionellt, perfekt för att göra oss både här hemma nöjda! Gissa vem som föredrar vad? ;)
 

Kommentarer

Postat av: Linda - Design Concept

Publicerad 2014-03-17 14:37:31

Jag gillar också att sånadär måste-grejer eller bra-ha-grejer mer och mer börjar tillverkas med en tanke på designen. Att man inte bara tänker på funktionen utan att de också ska vara snygga att ha framme. Tummen upp på det:)

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen:)
Kram /Linda

Svar: Ja, jag har för mig att de var i din blogg jag läste om den vita brandsläckare först! :)
Tack, de känns roligt att vara här igen! :)
Kram //S
Hallsjö Nyhem 316

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hallsjö Nyhem 316

Vi renoverar, loppisfyndar, går på auktioner, inreder efter bästa förmåga, fotar och pysslar i trädgården.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela